Garantie & Klachten

Wij geven om onze producten en doen natuurlijk ons best om deze in topconditie aan te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Als je ontevreden bent over een product dat je hebt ontvangen, of over de service die niet naar wens is verleend, is dat natuurlijk hartstikke vervelend. In dat geval horen we graag wat er aan de hand is, zodat we je hierover kunnen informeren, helpen en begeleiden. Je kunt een klacht over zowel het product, als de service, via een e-mail aan ons kenbaar maken. Deze ontvangen we graag op info@luccello.nl. Let op, je krijgt geen ontvangstbevestiging van je klacht, maar je krijgt een inhoudelijke reactie binnen een termijn van 14 dagen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.luccello.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.8/10 gebaseerd op 57 reviews.
0
    0
    Winkelmand
    Uw winkelwagen is leegKeer terug naar de winkel